Tagi

, , , , , , ,

Soho (El Soho Málaga, Soho de Málaga lub „Soho, Barrio de las Artes”) to artystyczna dzielnica Malagi, znajdująca się w trójkącie między Contemporary Arts Center, główną ulicą Alameda i portem w Maladze. Dzielnica znajduje się w centrum miasta.

Artystyczny klimat tworzą nie tylko murale, ale także sklepy i restauracje.

Do LA PECHA warto przyjść na posiłek i drinka – panuje tu swojski klimat.

Centro de Arte Contemporáneo (Muzeum Sztuki Współczesnej) zostało otwarte w 2003 roku i cieszy się dużym zainteresowaniem; wstęp jest bezpłatny.
Tym razem nie poszłam do muzeum, ale postanowiłam pospacerować i poszukać różnych ciekawych miejsc. Poniżej kilka z nich.

Tak wygląda z zewnątrz Mariposa Hotel.


A to fryzjer.

Chodząc po dzielnicy zobaczyłam Museo de la imaginacion.

To jak miło spędziłam czas w tym muzeum opisałam w poniższym poście.

https://magictravelsaroundtheworld.wordpress.com/2023/01/26/museo-de-la-imaginacion-w-maladze/